Investering i fremtiden er en investering i markedsføringen.

Jeg har valg at lave et samarbejde med Go!Communication, for at få et mere professionelt udtryk på vores Social medier. De har en god tilgang til butikken og kender vores største udfordringer som er tid, personale og kvaliteten til at lave de rigtig opslag. Plus en super tilgang til at arbejde med de opgaver/udfordringer der kan ligge i den enkelte butik, og løsninger hertil, så det er tilpasset til den enkle opgave, derigennem skaber bindeled med butikken og kunden. Om det er branding, salg, kundestrøm eller synlighed der er udfordring er Go!communication er stærk samarbejdespartner.
Uffe Krogh Jepsen-Salgschef

Fuldstændig styr på det

”I en travl hverdag har man ikke ordentlig tid til at lave markedsføring. Det er derfor dejligt at overlade det til GO!Communication, som har fuldstændig styr på det”
Søren Greibe-Købmand MENY Fabrikvej

Klare resultater

Jeg valgte Karina og Go!communication fordi, at hun forstår at fordybe sig i, hvad jeg som virksomhed har behov for i forhold til min online markedsføring. Efterfølgende formår hun at omsætte denne forståelse til løsninger, som for mit vedkommende har givet mig klare resultater. Jeg kan kun anbefale Go!communication.
Oliver Bruun-Co-Founder, Travelscoop

Største anbefaling herfra

Professionel og særdeles god til at komme med ideer og tilpasninger. Største anbefaling herfra
Henrik Pedersen-Ejendomsmægler, Nybolig Aabybro

Effektiv og målrettet

Jeg valgte Karina fordi, at hendes kompetencer og idéer inden for online marketing overstiger alt hvad jeg indtil nu har stødt på. Hun arbejder effektivt og målrettet i øjenhøjde med butikken, så man sammen kommer frem til målet om at ramme så mange kunder som muligt ift. de marketing-kroner, der er til rådighed.
Rasmus Thorsø Johansen-Købmand, Spar Grenå

Kun positive tilbagemeldinger fra forbrugerne

Vores informations flow og kommunikation til vores forbrugere trængte til et lødt. Vi havde hørt om GO!Communication fra andre erhvervsdrivende i byen. Allerede fra første møde, var jeg sikker på at vi havde fat i de rigtige. Efter 1 måned var vi godt igang på Facebook, LinkedIn, nyhedsbreve samt hjemmeside. Vi har kun fået positive tilbagemeldinger fra forbrugerne.
Torben Stenbroen-Aabybro Fjernvarme

Vi har oplevet en stor stigning af vores brandawareness

Vi har oplevet en stor stigning af vores brandawareness og dermed øget salget efter vores influencer marketing strategi som vi har udarbejdet i samarbejde med Karina
Rasmus Fladberg-Salgschef United Bakeries Danmark

Kreativ med et godt overblik

Karina har overblik, er selvstændig og sætter sig lynhurtigt ind i, hvad man har brug for. Mit stress-niveau er faldet drastisk, efter hun er blevet fast tilknyttet Luxux og jeg er næsten 100% sikker på, at jeg kan se det på omsætningen i den kommende sæson. Jeg er blevet meget mere synlig på de sociale medier.
Anne Svalgaard Toftild-Ejer & designer, Luxux